Întrebări: În ce se măsoară dragostea noastră?

M-ai întrebat in ce se măsoară dragostea,
Inşirui ca la scoală răspunsuri…câteva.
Cred că sunt mai multe unităţi de măsură
Una ar fi dorinţa de a ne săruta pe gură
Sau cantitaţile de zahăr din a nostră prajitură
Sau câte tone la hectar de flirt ca in agricultură
Sau cât de repede îmi scrii numele fără să te uiti la tastatură.

Mai sunt: kilometri de dor,
Pe care îi infăşor
Când eşti departe pe-un mosor,
Sau cat de pasional îmi spui “encore”,
Când ne iubim in dormitor.

Câte de pahare de vin am ciocnit,
Multiplicat cu numărul de seri in care unul la altul am râvnit,
Aduni cu de cate ori in sec am inghiţit,
Când m-am uitat la tine şi am roşit
Totul la puterea ta de a mă face fericit.

Si dacă tot ce am scris nu-ţi pare concludent,
O să-ţi detaliez mai mult, dar să nu mă laşi repetent.

Leave a Reply

